تریاک

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل ۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی «شهید امامی» در شهرستان شهرضا خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، سرهنگ مهرداد فراشی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در این محور در حال تردد بود مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه موفق شدند ۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه پژو۴۰۵ توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ فراشی مقابله قاطع و مستمر با سوداگران مرگ را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =