• ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
  • کد خبر: 44176
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

قیمت دلار هفته گذشته با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. موضوع جنگ خاورمیانه، اگرچه ریتم رکودی بازارهای مالی را در داخل کشور تندتر کرد اما همزمان، منجر به بالارفتن تب هیجانی معامله‌گران شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار در حالی هفته سوم مهر را پشت سر گذاشت که شاید بتوان گفت مهمترین رخداد سال جاری برای بازارهای مالی اتفاق افتاد.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز پنجشنبه ۲۰ مهر در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۲۰۷ تومان عرضه شد و دو تومان کاهش قیمت داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش و با رقم ۳۷ هزار و ۴۶۱ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز پنجشنبه اسکناس یورو با رقم ۵۴ هزار و ۵۵۴ تومان معامله شد و کاهش ۳۵۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) با رقم ۴۳ هزار و ۷۳۶ تومان تعیین شد. یوروی حواله نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۳۹ هزار و ۷۶۰ تومان درج شد.

در آخرین روز هفته درهم امارات با با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان معامله شد و ۴۰۰ تومان کاهش داشت. در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان و اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۰ تومان درج شد و تغییر یک تومانی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =