سردارعلینقیان پور

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دشمن سعی داشت با اقداماتی از جمله سرکوب کردن شخصیت‌های علمی و اندیشمندان و ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های شاخص کشور، به دانایی کشور آسیب وارد کند، اما اکنون کشور اسلامی ایران در اوج قدرت دانایی منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز پنجشنبه در آئین تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در صورت نبود امنیت و سلامت در کنار یکدیگر، تمام چرخه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مختل خواهد شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه ایجاد امنیت و استقرار آن در سطح جامعه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه براساس دانایی و دارایی، هویت و توانمندی یک کشور ارزیابی می‌شود، افزود: دشمن سعی داشت با اقداماتی از جمله سرکوب کردن شخصیت‌های علمی و اندیشمندان و ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های شاخص کشور، به دانایی کشور آسیب وارد کند، اما با تدابیر اندیشیده شده و توکل بر خداوند متعال، اکنون کشور اسلامی ایران در اوج قدرت دانایی منطقه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به هفته فراجا با عنوان «شهروند قانون‌مدار؛ پلیس خدمتگزار» تصریح کرد:برنامه‌های متنوع و گوناگونی انجام شد و این هفته فرصت مناسبی بود که خدمات انتظامی ویژه‌تر از پیش به مردم ارائه شود.

سردار حمید علینقیان‌پور با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال بالغ بر ۱۳ تن انواع مخدر از قاچاقچیان کشف شد، اضافه کرد: با توجه به انتقال فضای ارتکاب جرایم از فضای حقیقی به مجازی، اقدامات ویژه‌ای در پلیس فتا در حال انجام است و در شش ماه امسال بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال به مال‌باختگان مسترد شد و ۵۶ هزار تماس مربوط به فوریت‌های پلیس و مشاوره به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در رابطه با تعامل با اصناف و صدور گذرنامه‌ها در حماسه اربعین انجام شد، عنوان کرد: در طول برگزاری مراسم اربعین شاهد صدور ۲۸۰ هزار جلد گذرنامه بین‌المللی و ۱۷۰ هزار جلد گذرنامه زیارتی بودیم و برای نخستین بار، موفق به انتقال دستگاه چاپ گذرنامه به استان اصفهان شدیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح‌های ویژه پلیس راه و راهور به منظور ارتقای فرهنگ رانندگی و کاهش روان‌سازی ترافیک است، گفت: تربیت کارآگاهان خبره در دستور کار و گشت‌های ویژه در سطح استان به صورت ویژه فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

سردار حمید علینقیان‌پور با اشاره به اینکه در بخش پلیس امنیت اقتصادی نیز بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق توقیف و از چرخه اقتصاد پاک شد و برنامه‌ریزی‌های ویژه انجام شده، ۴۰۰ خودروی شوتی در جاده‌های استان توقیف، اموال آنها مصادره و جاده‌های استان برای آنها ناامن شد، یادآور شد: در طول شش ماه امسال، حدود ۴۵ هزار نفر از شهروندان از مراکز مشاوره پلیس استفاده کردند و اکنون در تمام کلانتری‌ها و پایگاه‌ها، مراکز مشاوره راه‌اندازی شده و مراجعان پیش از طرح شکایت، موضوع مد نظر را با این مشاوران مطرح می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =