جان‌نثاری

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ۶۲ هیئت اجرایی در حوزه‌های اصلی، فرعی و اقلیت‌ها برای انتخابات اسفند ماه سال جاری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان امروز یکشنبه در بیستمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در روزهای اخیر، اظهار داشت: به همه امت اسلامی و مردم عزیز و شهید پرور ایران اسلامی و استان اصفهان، پیروزی‌های جبهه مقاومت را تبریک می‌گویم و خداوند متعال را از این بابت شکرگزار هستم.

وی افزود: در این جلسه به روال سایر جلسات هفتگی ضمن مرور مسائل انتخابات استان از فرمانداران دو شهرستان که یک حوزه‌های انتخابیه مشترک دارند نیز دعوت شد تا ضمن حضور در جلسه آمادگی حوزه انتخابیه خود را برای برگزاری شایسته انتخابات تشریح کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: طبق تقویم انتخابات از ۱۳ مهر تا ۱۹ مهرماه، فرصت تشکیل هیئت‌های اجرایی در نظر گرفته شده و تشکیل هیئت‌های اجرایی اصلی، فرعی و اقلیت‌ها در استان اصفهان نیز در حال اجرا است.

جان‌نثاری ادامه داد: در استان اصفهان ۶۲ هیئت اجرایی در حوزه‌های اصلی، فرعی و اقلیت‌ها داریم که معتمدین این هیئت‌های اجرایی به هیأت نظارت معرفی و بعضاً تاییدیه‌های آنان نیز صادر شده است و بعضی از حوزه‌های انتخابیه اصلی یا فرعی نیز هیئت‌های اجرایی خود را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق آمار ارائه شده در این جلسه، از ۶۲ هیئت اجرایی، ۱۸ مورد شکل گرفته و مابقی نیز طی دو روز آینده شکل خواهند گرفت، عنوان کرد: یکی از مباحث اصلی این جلسه تشکیل هیئت‌های اجرایی مطابق با قانون و فرایند مورد نظر بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در این جلسه آمادگی‌های دیگر استان در حوزه پشتیبانی نیز مطرح و مقرر شد حوزه‌های پشتیبانی و آموزش در برخی زمینه‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

جان‌نثاری متذکر شد: از جمله این مسائل، مبحث آموزش هیئت‌های اجرایی است که به محض تشکیل هیئت‌های اجرایی فرایند آموزش اعضا نیز آغاز خواهد شد.

وی به حضور فرمانداران دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در جلسه ستاد انتخابات استان که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند اشاره کرد و گفت: گزارشات خوبی از آمادگی این دو شهرستان ارائه شد، به نظر می‌رسد اجرای انتخابات در این شهرستان‌ها نیز با آمادگی صددرصد برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات، مطرح کرد: در این حوزه و در برخی از شعب ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد اما با همکاری حوزه مخابرات و شهرداری‌ها این مشکلات رفع خواهد شد.

وی با اشاره اینکه به روز کردن اطلاعات عوامل اجرایی انتخابات، مورد تأکید قرار دارد، اعضای عوامل اجرایی بایستی مشخص و مورد آموزش قرار بگیرند، اضافه کرد: ساماندهی همه حوزه‌ها به نفع اجرای شایسته انتخابات در استان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =