ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ بازی آسان نخواهد بود و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: حریف ما نفت آبادان است، فصل پیش فهمیدم این تیم دوست دارد فوتبال بازی کند و این سنت برای آن‌ها نهادینه شده است و از این موضوع استقبال می‌کنم.

وی ادامه داد: هیچ بازی آسان نخواهد بود و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهیم.

مورایس با اشاره به هواداران گفت: امیدواریم ورزشگاه از هواداران پرشور سپاهان پر شود، قول می‌دهیم تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه‌ای که آن‌ها را خوشحال کند، انجام دهیم و برای دست‌یابی به این نتیجه روی حضور هواداران حساب می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من مدیر باشگاه نیستم و نمی‌دانم در بازی قبلی چه اتفاقی رخ داده است اما هواداران می‌توانند بیایند و بازی دیگری ببینند، باشگاه می‌تواند برای هواداران که پرداختی داشته‌اند، تدبیری داشته باشد؛ باور داشتیم می‌توانست بازی خوبی باشد زیرا بازی آسیایی ما بود و هواداران پرشوری داشتیم؛ سعی کنیم راه حل مشترکی که برای همه مفید است را پیدا کنیم، راه حلی که برای یک نفر مفید باشد، مناسب نیست.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت روانی تیم بعد از اتفاقاتی که برای سپاهان در لیگ افتاد، عنوان داشت: به صورت رسمی در مورد اتفاق کسر امتیاز خبری ندارم اما همیشه در زندگی چیزهایی هست که شرایط را سخت کند، روزهای خوب و بدی داریم اما باید تمرکزمان را برای بهترین عملکرد خودمان بگذاریم و سعی می‌کنیم تمام تمرکزمان را حفظ کنیم.

مورایس در مورد اتفاقات بازی با الاتحاد بیان کرد: همیشه گفته‌ام منصفانه بودن و عدالت در ورزش باارزش است، سعی می‌کنیم برای جامعه و مردم این آموزه‌ها مدنظر قرار دهیم، زمانی که انصاف را مدنظر قرار دهیم، راه‌های زیادی برای تعریف عدالت وجود دارد؛ باید به یکدیگر احترام بگذاریم و از عدالت به صورت یکسان تعریف داشته باشیم که مستقل از اشخاص و قدرت و جایگاه آن‌ها باشد، در ورزش مهم است که چطور همدیگر را بفهمیم و بازی خوبی داشته باشیم و در پایان بازی دوستان خوبی پیدا کرده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در زندگی همیشه فکر می‌کنیم حق با ماست که براساس احساسات و افکار ما است اما همیشه این‌طور نیست، هرکسی براساس احساسات به موضوع نگاه می‌کند و برای طرف مقابل نیز همینطور است و سعی می‌کند از حق خود دفاع کند؛ مهم این است که همیشه قصد مثبتی برای این موضوع وجود دارد، باید مراقب باشیم با دفاع کردن از حق خودم به دیگری آسیب نزنم و ارتباط مؤثر پیدا کنیم که البته راه آسانی نیست.

وی در مورد وقفه‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: متوجه هستم گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که بازی‌ها متوقف می‌شود، نمی‌خواهم فقط به خودم فکر کنم و دوست دارم با ذهن باز در این مورد صحبت کنم؛ مسؤولانی هستند که سازمان‌دهی لیگ را برعهده دارند و باید درک کنم دلیل این وقفه‌ها برای تیم ملی یا چیز دیگری باشد.

مورایس در پایان گفت: برای برخی خوب بود و برای برخی زیاد خوب نبود، باید ببینیم این موضوعات در آینده چطور پیش خواهد رفت و باید همه مسائل را حل کنیم، امیدوارم مشکلاتی که ایجاد شده است حل شود؛ نتیجه بازی به همه چیز مربوط می‌شود اما به دنبال پیشرفت فوتبال ایران هستیم تا مردم را خوشحال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =