کشتی فرنگی

نمایندگان اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان توانستند با برتری برابر رقبای خود به فینال این رقابت‌ها در بازی‌های آسیایی راه یابند.

به گزارش ایراسین، رقابت مقدماتی اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در بازی‌های هانگژو در حالی از صبح امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت بر روی ۳ تشک و طبق آخرین قوانین و مقرارت اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی‌ در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در این دیدار به مصاف یی مینگ لی از چین می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر نانتاوات پانفوک از تایلند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با لینگ ژی منگ از چین پیکار می‌کند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۲ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =