جایزه مصطفی

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: افراد برتر در جشنواره دستاوردها مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین ربانی رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان امروز دوشنبه در آئین افتتاحیه دومین جشنواره دستاورد اظهار داشت: فلسفه تاسیس بنیاد نخبگان شناسایی استعدادهای برتر کشور و همچین کمک به رشد، حمایت از آنها و استفاده صحیح و قرار گرفتن آن همه در جایگاه صحیح است.

وی افزود: وظایف این بنیاد با بحث مهاجرت قرین است و باید نگاهی به این موضوع نیز داشت تا ارزیابی عملکرد انجام شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره دستاورد عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی برای گرفتن تسهیلات توسط نخبگان وجود دارد و افراد آنها را دریافت کرده و استفاده می‌کنند.

ربانی ادامه داد: مقرر شد تا افرادی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، یک بار در هر سال دور هم جمع شوند و اقداماتی که با این تسهیلات انجام داده‌اند را شرح داده و دستاوردهای خود را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: از طرفی از اساتید برای داوری دستاوردها و نیز ایجاد رقابت در کارهای فردی و گروهی دعوت می‌شود و پس از اعلام آثار برتر، افراد مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد مصطفی (ص) بیان کرد: امسال این گردهمایی در حاشیه جایزه بزرگ مصطفی (ص) برگزار شد تا از این فرصت برای آشنایی بازدیدکنندگان با دستاوردها و همچنین حضور نخبگان در برنامه‌های این رویداد استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =