نشست خبری سپاهان

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در واکنش به سؤال خبرنگار ایراسین، از نونو اسپریتو سانتو سرمربی تیم الاتحاد تمجید کرد و به او خوش‌آمد گفت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان که زمانی در تیم‌های تحت هدایت ژوزه مورینیو دستیار او بود، ۲۰ سال پیش فصلی خاطره‌انگیز با پورتو سپری کرد و در آن تیم هم مربی نونو اسپریتو سانتو بود.

مورایس که در نبرد سپاهان - الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا با سانتو روبه‌رو خواهد شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار ایراسین درباره شناختی که از ۲۰ سال پیش و فصل بی‌نظیر پورتو با این سرمربی داشته، بیان کرد: نونو را خیلی سال است که می‌شناسم، حتی قبل از آن چیزی که شما می‌گویید. او یک انسان خارق‌العاده و خوب است. او را به خاطر پرتغالی بودنش، ستایش نمی‌کنم بلکه نونو یک رهبر فوق‌العاده است و باعث افتخارم است که او اینجاست.

سرمربی پرتغالی سپاهان در ادامه گفت: ما هم ستاره‌های خودمان را داریم که بسیار باکیفیت و باتجربه هستند و در تیم ملی هم کار می‌کنند. اگر امکانات را برای بازیکنان ایرانی فراهم می‌کردیم، قطعاً آنها هم در بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کردند.

مورایس در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار ایراسین گفت: خوشحالم موفقیت نونو را می‌بینم و به او خوش‌آمد می‌گویم.

مورایس در پاسخ به خبرنگار ایراسین: نونو یک انسان خارق‌العاده است/ نه به خاطر پرتغالی بودم، بلکه به عنوان یک رهبر سانتو را ستایش می‌کنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =