صفاری

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: این اداره کل با بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران خاص در استان اصفهان رتبه اول کشوری در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج را در اختیار دارد.

به گزارش ایراسین، محمد حسین صفاری مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اظهارداشت: صندوق حمایت از بیماران خاص از ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۱ شروع به کار کرد و در این ۱۰ ماه، بیش از ۷۵ هزار بیمار خاص در استان اصفهان از خدمات این صندوق بهره مند شده اند. که اکثر این بیماران مبتلا به سرطان هستند.

وی گفت: با تصویب صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در مجلس یازدهم، بیمه سلامت به عنوان متولی این صندوق، نهایت تلاش خود را برای کاهش درد و رنج بیماران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری به کار گرفته است.

صفاری تصریح کرد: ۱۰۷ نوع بیماری خاص و صعب العلاج تحت حمایت این صندوق می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: امسال نیز با افزایش دوهزار میلیاردی صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، روند حمایت از این بیماران با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اداره کل با بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران خاص در استان اصفهان رتبه اول کشوری در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج را در اختیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =