آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: ۸۰۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان نیازمند حمایت خیران نیک اندیش برای رهایی از بند هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اسدالله گرجی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم استان اصفهان همواره در امور خیر پیشتاز بوده و شاهد آزادی زندانیان به کمک خیران بوده‌ایم، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۰۰ زندانی جرایم غیر عمد به کمک خیران از بند رهایی یافته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد زندانی ۳۸۶ نفر زندانی مرد و ۹ نفر زندانی زن بوده‌اند، ابراز داشت: بدهی این زندانیان چهار هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال بوده است.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت شاکیان این پرونده‌های مالی ۹۸۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال از طلب خود را بخشیدند، افزود: همچنین ۲ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال از بدهی این زندانیان متناسب با شرایط اقتصادی آن‌ها قسط بندی شده است.

وی گفت: میزان بدهی زندانیان جرایم غیر عمد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چهار برابری داشته است.

گرجی زاده با اشاره به اینکه در زندان‌های استان اصفهان بیش از ۸۰۰ مددجو در انتظار کمک خیران هستند، اضافه کرد: متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی تعداد زندانیان جرایم غیر عمد مالی در کشور و به تبع آن در استان اصفهان رو به افزایش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =