امیر کشانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: امروزه با وجود هوش مصنوعی تغییر و تحولات بسیاری در مباحث مختلف رخ داده است و آینده جهان با وجود این فناوری قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان امروز شنبه در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی اظهار داشت: هوش مصنوعی یک سخنرانی در ۱۰ بند موضوعاتی که به حوزه صنعت و تجارت هوش مصنوعی مربوط است را تحویل داد و این درحالی است که پیش از این باید با مشاوران برای ارائه سخنرانی مشورت می‌کردیم.

وی افزود: هوش مصنوعی چقدر می‌تواند تکنولوژی، اتوماسیون‌ها و کاهش هزینه‌های تولید را به همراه داشته باشد. همچنین در ارتباط با اینکه استفاده شرکت‌ها از هوش مصنوعی می‌تواند باعث افزایش کیفیت و کاهش خطا و هزینه‌ها بشود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: هوش مصنوعی در رابطه با تاثیر این حوزه در تجارت، تحلیل داده‌های مشتریان، بهبود زنجیره تامین، تجارت الکترونیک و بهره‌گیری از ربات‌ها برای خدمت‌رسانی به مشتریان  موثر است.

کشانی یادآور شد: هوش مصنوعی می‌تواند ابزار قدرتمندی برای تحقیق و توسعه بوده و مسائل بسیار پیچیده را حل کند. تغییراتی که در آینده در مدل کسب‌وکار اتفاق می‌افتد و شرکت‌ها با استفاده از خدمات الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین هوشمند می‌توانند به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.

وی با اشاره به تغییر و تحولات اجتماعی با وجود هوش مصنوعی اضافه کرد: الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌تواند بر اخلاقیات و تحولات اجتماعی تاثیرگذار بوده و به طور قطع با وجود هوش مصنوعی شرایط ۲۰ سال آینده مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =