• ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر: 43518
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال سپاهان

تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آغاز رقابت‌های لیگ برتر در برابر تیم چمران لارستان با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ به پیروزی رسید و دختران سپاهانی با برتری قاطع زمین مسابقه را ترک کردند.

به گزارش ایراسین، در آغاز هفته دوم رقابت‌های نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۷ مهرماه ۱۴۰۲، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم چمران لارستان در ورزشگاه طوبی لار به رقابت پرداخت که در نهایت دختران سپاهانی با درخشش و برتری کامل این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ و پیروزی قاطع آغاز کردند.

شاگردان فاطمه محمدخانی در شروع نیمه اول، با حملات متعدد به سمت دروازه حریف و تلاش مضاعف خوش درخشیدند، طلایی پوشان با تلاش فراوان سعی کردند، اختلاف امتیازی را افزایش دهند و حریف در برابر طلایی‌پوشان حرفی برای گفتن نداشت.

بازیکنان تیم سپاهان با حملات متعدد به سمت دروازه حریف به برتری خود ادامه دهند. اما این پایان کار نبود و دختران طلایی‌پوش سعی داشتند با عملکرد قابل تحسین خود و دفاع‌های خوب نتیجه را به سود خود رقم بزنند، در نهایت نیمه نخست با نتیجه برابر ۱۵ بر ۱۱ به پایان رسید.

نیمه دوم، بازیکنان سپاهان به قصد برد قاطع به زمین مسابقه رفتند، طلایی‌پوشان در نیمه دوم همچنان به برتری خود ادامه دادند تا اختلاف امتیازی را افزایش دهند در پایان، این دیدار با تلاش فراوان دختران سپاهانی با نتیجه برابر ۳۲ بر ۲۳ تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =