• ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
  • کد خبر: 43216
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال سپاهان

در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ رعد پدافند تهران را شکست دهد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان، تیم والیبال سپاهان در مصاف با رعد پدافند تهران به پیروزی ۳ بر ۰ دست یافت.

در نخستین دیدار این هفته، تیم فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی قاطع و تماشایی، با نتیجه ۳ بر ۰ و به راحتی مقابل نماینده تهران به برتری رسید.

در این مسابقه که بیش از ۷۰ دقیقه به طول انجامید، طلایی‌پوشان سپاهان با بهره‌گیری از کار تیمی و دفاع خوب، دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند.

این رقابت در دست‌های دوم و سوم نیز با برتری مثال‌زدنی بلندقامتان سپاهان مقابل رعد پدافند همراه بود و در نهایت سپاهانی‌ها موفق شدند با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ فاتح دو دست بعدی باشند و با پیروزی قاطع ۳ بر ۰ مقابل حریف خود، هر ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

گفتنی‌است مردان والیبالیست فولاد مبارکه سپاهان با کسب این پیروزی، در صدر جدول گروه دوم لیگ دسته اول قرار گرفتند و هفته آینده میزبان شهرداری آزادشهر خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =