جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برپایی سه هزار و ۳۸ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌های امسال در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس اظهار داشت: جشن شکوفه‌های امسال در استان اصفهان از نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده است.

وی افزود: این جشن با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در میادین، معابر و پایگاه مصلاهای نماز جمعه، روزهای پایانی شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها به میزبانی مدارس نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته ۲ هزار و ۲۵۷ مدرسه میزبان این طرح خواهند بود.

زارع با بیان اینکه مردم خیر استان اصفهان سال گذشته ۳۱ میلیارد تومان در جشن شکوفه‌ها درآستانه بازگشایی مدارس برای دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند، بیان کرد: در سال جاری جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =