جان‌نثاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در ایام پیش‌رو علاوه بر ازدحام عزیمت زائران شاهد بازگشت تعداد بسیاری از زوار حسینی نیز هستیم که بایستی طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای بازگشت زائران نیز تمام ظرفیت استان را بسیج کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد اربعین استان اظهارکرد: در سراسر کشور به لطف خداوند متعال و اهل بیت (ع) اعزام بی‌نظیر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با کمترین مشکل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای این مهم اقدامات بسیاری برنامه‌ریزی شده بود که از جمله مهمترین اقدامات می‌توانیم به هماهنگی در حوزه حمل‌ونقل زائران اشاره کنیم، افزود: اگر ظرفیت استان به کمک اعزام زائران نیامده بود، حمل‌ونقل زائران با سرعت و سهولت انجام نمی‌شد از این رو قدردان همه دست اندرکاران این حوزه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: در ایام پیش‌رو علاوه بر ازدحام عزیمت زائران شاهد بازگشت تعداد بسیاری از زوار حسینی نیز هستیم که بایستی طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای بازگشت زائران نیز تمام ظرفیت استان را بسیج کنیم.

جان‌نثاری عنوان کرد: در برابر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر چه داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم، در ایام اربعین حسینی تلاش بیشتری را انجام می‌دهیم تا زائران حسینی با کمترین دغدغه به شهرها و محل سکونت خود بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد اداره کل راهداری استان می‌توانیم از فرصت تعطیلی چهارشنبه، پنجشنبه به‌عنوان آخرین روز کاری هفته و جمعه استفاده کنیم و قریب به ۱۰۰ درصد ناوگان دستگاه‌های اقتصادی استان را در اختیار طرح اداره کل راهداری استان برای بازگشت زائران قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همچنین می‌توانیم از ظرفیت خودروهای ون و مینی‌بوس که متعلق به دستگاه‌های استان هستند، برای حمل‌ونقل زائرانی که از استان اصفهان قصد عزیمت به استان‌های همجوار دارند نیز استفاده کنیم.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه در حوزه تاکسیرانی نیز، شهرداری تاکسی‌های بین شهری را بسیج کند تا تنوع ناوگان حمل‌ونقل برای زائران وجود داشته باشد، یادآور شد: همه امکانات استان در این راستا بایستی بسیج شود.

وی با اشاره به مظلومیت زوار پاکستانی اباعبدالله الحسین (ع) متذکر شد: در جوار پایانه‌ها مکان‌هایی برای اسکان موقت هم استانی‌ها و زوار پاکستانی در نظر گرفته شود و به زائران پاکستانی که قصد زیارت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) را دارند به چشم مهمانان ویژه اصفهان نگاه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =