• ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر: 42264
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به میلان بسیار نزدیک شده و پیشنهاد رسمی هم دریافت کرده، اما همه‌چیز بستگی به واکنش باشگاه پورتو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با وجود این که باشگاه میلان پس از اصرار باشگاه پورتو بر ۳۰ میلیون یورویی بودن مبلغ فروش مهدی طارمی تصمیم گرفت بازیکنان دیگری مثل نوح اوکوفور و ساموئل چوکووئزه را برای خط حمله‌اش به خدمت بگیرد، اما قید این مهاجم نوک ایرانی را هم نزد.

پس از گذشت چند هفته، باشگاه میلان بنا به درخواست استفانو پیولی برای این که اولیویه ژیروی ۳۶ ساله ذخیره مطمئنی داشته باشد، پیشنهاد جدیدش را برای آقای‌گل فصل قبل لیگ برتر پرتغال ارائه کرد. حالا در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات فابریتزیو رومانو خبر از ارائه پیشنهاد رسمی ۱۵ میلیون یورویی (که احتمالاً پاداش‌هایی هم در آن قرار خواهد گرفت) داده است. رومانو اعلام کرد چهارشنبه یعنی امروز، روز سرنوشت‌ساز مهدی طارمی است و در صورتی که پورتو چراغ سبز نشان دهد، پس از سردار آزمون که به رم ملحق شد، دیگر ستاره خط حمله تیم ملی ایران هم به سری آ ایتالیا خواهد رفت.

همچنین طبق ادعای نیکولو اسکیرا، دستمزد طارمی در میلان ۳ میلیون یورو بعلاوه ۱ میلیون یورو پاداش خواهد بود.

به این ترتیب اگر مدیران پورتو رضایت بدهند، طارمی قراردادی با حقوق بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و بیش از ۵۰ میلیارد تومان پاداش به میلان منتقل خواهد تا به گران‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران بدل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =