محمد کاظمی‌طبا فرماندار شاهین شهر و میمه

فرماندار شاهین شهر گفت: ۳۲ پروژه در هفته دولت امسال در شهرستان شاهین شهر و میمه بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید محمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شاهین شهر و میمه امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت ۱۳ پروژه در بخش شهرداری‌ها و ۱۹ پروژه در بخش دولتی بهره‌برداری خواهد شد، اظهار کرد: در تعداد پروژه‌های دولتی در دست افتتاح رتبه پنجم و در حوزه پروژه‌های شهرداری نیز رتبه اول را داریم.

وی افزود: در حوزه شهرداری‌ها نیز در این هفته ۱۰ پروژه را کلنگ زنی خواهیم کرد ضمن اینکه تعداد پروژه‌های در دستور کار در بخش دولتی نیز ۱۱ پروژه است.

فرماندار شاهین شهر و میمه تصریح کرد: پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال کلنگ زنی می‌شود تا پایان دولت سیزدهم به مردم هدیه خواهد شد.

اشتغال زایی برای ۶۰۰ نفر در پروژه‌های کلنگ زنی شده شاهین شهر

کاظمی‌طبا با بیان اینکه در مجموع پروژه‌های در دستور کار ۶۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت، عنوان کرد: از این تعداد ۲۰۰ فرصت شغلی در بخش جهاد کشاورزی و ۵۰ فرصت شغلی در بخش صنایع دستی است و در بخش‌های دیگر نیز ۳۵۰ فرصت شغلی خواهیم داشت.

وی در خصوص اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی شده در شهرستان شاهین شهر و میمه یادآور شد: برای این پروژه‌ها در بخش دولتی ۵۰۰ میلیارد تومان و در بخش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =