• ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر: 41921
  • readingTime: ۱ دقیقه
النصر عربستان

باشگاه‌های عربستانی با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با چالش مهم پر کردن لیست بازیکنان خارجی در این تورنمنت روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز ادامه پیدا خواهد کرد و بزرگ‌ترین چالش تیم‌های عربستانی رد کردن لیست بازیکنان خارجی برای این تورنمنت است.

در قوانین AFC هر تیم می‌تواند ۵ بازیکن غیرآسیایی و یک بازیکن آسیایی داشته باشد، در حالی که چنین قانونی در لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی وجود ندارد. باشگاه‌های عربستانی که با خیال راحت و بودجه‌های کلان ستاره‌های فوتبال را خریداری کرده‌اند، حالا فقط باید ۵ بازیکن خارجی را در لیست‌شان قرار دهند و برخی ستاره‌ها را در لیگ قهرمانان نخواهیم دید.

اولین باشگاهی که با این چالش روبه‌رو شده النصر است. شوالیه‌های نجد امشب در دیدار پلی‌آف به مصاف شباب الاهلی امارات خواهند رفت و نام‌هایی که از لیست بیرون می‌مانند همه را متعجب خواهند کرد.

کریستیانو رونالدو قطعاً در لیست حضور دارد و در کنار او سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اندرسون تالیسکا و گیسلان کومان قرار گرفته‌اند. اما داوید اوسپینا که مدت‌ها مصدوم بوده، سکو فوفانا ستاره جدید ساحل‌عاجی و الکس تلس مدافع چپ برزیلی پیشین منچستریونایتد از لیست بیرون مانده‌اند.

النصر امشب از ساعت ۲۰:۵۰ در خانه به مصاف شباب الاهلی خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =