• ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر: 41721
  • readingTime: ۱ دقیقه
باران

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: روز جمعه با گذر تراز میانی از شمال غرب ایران، مناطقی از آذربایجان غربی و کردستان افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، فردا (شنبه) در منطقه شمال غرب به تدریج بعدازظهر در مناطق گیلان و مازندران و روی ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود، در ساعات بعداز ظهر هم در دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران افزایش ابر و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

همچنین برای غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق را انتظار داریم.

روز یکشنبه علاوه بر شمال غرب در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی بارش و کاهش دما موقتی رخ می دهد.

روز دوشنبه در مازندران ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش بینی می شود و در روز شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار خواهد شد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی کشورمان به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می یابد و نیمه غربی کشور افزایش دما خواهد داشت.

برای تهران امروز ( جمعه) و فردا ( شنبه) بیشینه دما ۳۵ درجه و آسمان صاف و تا قسمتی ابری و در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشینه دما ۳۴ و ۳۵ درجه پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =