استاندارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به برتری زنجیره فولاد در چندین دوره جایزه ملی کیفیت در تطابق با ارزیابی ها گفت: فولاد ایران مطابق استانداردهای روز دنیاست.

به گزارش ایراسین، در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت و اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: فعال ترین جلسات را در دوره جدید دولت در سازمان ملی استاندارد برگزار کردیم.
وی در ادامه افزود: استاندارد در تمام حوزه ها باید اجرا شود و دستگاه های مختلف نیز تعامل و همکاری مناسبی در پیشبرد اهداف سازمان استاندارد را در پیش گرفتند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه با اشاره به برتری زنجیره فولاد در چندین دوره جایزه ملی کیفیت در تطابق با ارزیابی ها گفت: فولاد ایران مطابق استانداردهای روز دنیاست.

وی با تمجید از کیفیت فولاد ایران در میان فولادهای تولید شده در دنیا تصریح کرد: این محصول با آخرین استانداردهای روز جهان در ایران تولید می‌شود.
پیروز بخت در ادامه افزود: ایران یکی از عضوهای فعال سازمان بین‌المللی استاندارد بوده و دارای رتبه ۲۳ در هیات مدیره فنی این سازمان و نیز رتبه ۲۷ در شورای آن از میان ۱۶۳ کشور عضو است.

وی گفت: شاخص رقابت پذیری که بر پایه کیفیت صادرات، نرخ صادرات و نقش هر کشور در شاخص کیفیت صادرات محصول مشابه می باشد باید از مرحله ارزیابی های استاندارد عبور کند تا بتواند کیفیت رضایت پذیری خارجی را افزایش دهد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه در داخل باید به رقابت پذیری بنگاه ها توجه کنیم گفت: با رقابت پذیری بنگاه های داخلی می توانیم در کنار روند مطلوب سیاست خارجی به راحتی با محصولات بنگاه های خارجی رقابت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =