• ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر: 41398
  • readingTime: ۱ دقیقه
تهران

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (شنبه) در ساعت منتهی به ۸ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۶۴، قائم با شاخص ۱۵۳، قرچک با شاخص ۱۶۵ و ورامین با شاخص ۱۶۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۵، پردیس با شاخص ۱۰۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۸، سلامت با شاخص ۱۴۷، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۳ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۵، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۳، پارک رازی با شاخص ۹۱، پاسداران با شاخص ۹۷، پاکدشت با شاخص ۹۸، پونک با شاخص ۵۵، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۰، چشمه با شاخص ۷۰، دانشگاه تهران با شاخص ۹۷، دماوند با شاخص ۷۱، رباط‌کریم با شاخص ۶۹، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۳ و شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۱، شهریار با شاخص ۶۳، علم و صنعت با شاخص ۸۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۶، قدس با شاخص ۷۰، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۶۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۱، ملارد با شاخص ۶۶ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۲ و دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۳ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =