• ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 41244
  • readingTime: ۱ دقیقه
استاندار اصفهان

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام استاندار به شرح زیر می باشد:

بسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمٌ

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ

در روزشمار رسمی کشور،۱۷مردادماه بعنوان روز خبرنگار،گواهی واثق؛ بر منزلت والای حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه است. روزی که مبیّن مجاهدت های دلسوزانه اصحاب رسانه و جامعه خبری بر پهنه افکار عمومی و تنویر اذهان همگانی در مسیر همگرایی، امید آفرینی و جهاد تبیین است.

۱۷مردادماه، یادآور زحمات و تلاش های مجدانه مردمانی سخت کوش، خستگی ناپذیر و جسور است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر آگاهی بخشی را پذیرا شده و به مدد دانش، خبرگی و فراست، جامعه را در مسیر پویایی، پیشرفت و آبادانی رهنمون می سازند.

روز خبرنگار، روز پاسداشت از مقام شامخ و ارزنده آزاد مردمانی است که بعنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه را به جان می خرند و با ممارست مثال زدنی، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آیندگان می گردند.

مجاهدان فرهیخته ای که به مدد آموزه های راهگشای اسلام ناب محمدی (ص) و بهره مندی از درس های ممتاز مکتب انسان ساز عاشوراء در افزایش معرفت همگانی و ارتقاء بینش متعالی کوشا هستند.

نخبگانی اثربخش که آگاهی افکار عمومی و اعتلای جامعه از اهتمام سازنده آنها اعتبار و ارزش می یابد و تکالیف و حقوق متقابل ایشان و جامعه، تقدیر و تکریمشان را ضروری و با اهمیت می سازد.

ضمن بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه بویژه شهیدان والامقام سیدمرتضی آوینی، محسن خزایی و محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، بالاخص فعالان مجاهد و متعهد پهنه اطلاع رسانی و خبر استان اصفهان، تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون ایشان در تحقق رسالت والا و حرفه ای به منظور توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =