• ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 41205
  • readingTime: ۲ دقیقه
تیم سپاهان

تیم فولاد مبارکه سپاهان با نظر ژوزه مورایس برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر ایران تکمیل شده و با ستاره‌ها به سوی کسب عنوان قهرمانی خواهد رفت. لیست این تیم برای لیگ برتر بیست‌وسوم را در اینفوگرافی باهم بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال سپاهان در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به ترکیب نسبتا ایده‌آلی برای حضور در این رقابت‌ها دست یافته است.

سپاهان آشیانه عقاب‌ها

حضور پیام نیازمند، گلر ملی‌پوش و باتجربه سپاهان در دروازه باعث شده که دغدغه‌ای در این مورد وجود نداشته باشد؛ وی فصل گذشته لیگ برتر را با ۱۴ کلین‌شیت پشت سر گذاشت. نیما میرزازاد و محمدصادق صالحی نیز دیگر دروازه‌بان‌های سپاهان هستند.

چهارمین خط دفاع برتر لیگ تقویت شد

سپاهان در قلب خط دفاع، در کنار محمد دانشگر و نیلسون جونیور، زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی را در اختیار دارد. دانشگر، جونیور و یزدانی عناصر اصلی چهارمین خط دفاع برتر لیگ با ۱۷ گل خورده در فصل گذشته بودند؛ به این جمع هادی محمدی به عنوان یکی از ۴۰ بازیکن برتر فصل گذشته اضافه شده است.

خطرناک‌ترین مدافعان کناری لیگ برتر در سپاهان

ر دفاع کنار نیز رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور ملی‌پوشان سپاهان هستند که خیال مورایس و هواداران را بابت راست و چپ سپاهان راحت کرده‌اند، همچنین آریا یوسفی و امید نورافکن در صورت نیاز حضور در دفاع، دغدغه‌های مورایس را برطرف خواهند کرد. رامین رضاییان با به ثمر رساندن ۷ گل و ارسال ۷ پاس گل در کنار و امید نورافکن با ارسال ۷ پاس گل بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشتند.

کمربند میانی محکم‌تر از همیشه

در خط هافبک و پلی‌میکر نیز به نظر می‌رسد محمد کریمی، رضا اسدی و فرشاد احمدزاده انتخاب‌های مورایس هستند؛ رضا اسدی با به ثمر رساندن ۱۱ گل و فرشاد احمدزاده با ارسال ۶ پاس گل در فصل گذشته عملکرد درخشانی از خود با جای گذاشتند. در صورت نیاز محمد قربانی، ارشیا سرشوق و احمدرضا موسوی جایگزین‌های مطمئنی خواهند بود.

وینگرهای چارچوب‌شناس

رضا شکاری، کاوه رضایی و احسان پهلوان گزینه‌های سرمربی پرتغالی زردپوشان برای بازی در بال‌های کناری خواهند بود. شکاری با ثبت آمار ۷ گل و ۵ پاس گل از بهترین بازیکنان لیگ در فصل گذشته بوده است.

خط آتش آماده شلیک

در خط حمله نیز شهریار مغانلو آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با ۱۳ گل به همراه عیسی آل‌کثیر مهره‌های خطرناکی برای حریفان خواهند بود و هر دفاعی برای بازی برابر این خط حمله به هوشیاری بالایی نیاز دارد.
به صورت کلی لیست تیم سپاهان به نسبت خوب شکل‌گرفته است و دست مورایس برای حضور در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به خوبی پر شده است.

سپاهان پرقدرت‌تر از همیشهبرای دریافت نسخه باکیفیت اینفوگرافی اینجا کلیلک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =