• ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 41162
  • readingTime: ۱ دقیقه
کیلیان امباپه

پیشنهاد ویژه و آخر پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه هم رد شده و این بازیکن مصمم است تا در اولین فرصت راهی رئال‌مادرید شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای آخرین مرتبه تلاش کرده کیلیان امباپه را راضی کند تا قراردادش را تمدید کند، اما این بازیکن باز هم به درخواست باشگاهش پاسخ منفی داده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات مدعی شد، باشگاه فرانسوی در نظر داشت تا قرارداد امباپه را تمدید کند و در عوض به او قول بدهد تا آخر فصل آینده پاریس را ترک کند.

رئال مادرید تنها مشتری حال حاضر امباپه است، اما این باشگاه و رئیس‌اش فلورنتینو پرس، سیاست فشار حداکثری بر مالکان قطری پی‌اس‌جی را در پیش گرفته‌اند تا آنها را مجبور کنند که در نهایت به همان رقمی که مادریدی‌ها می‌خواهند راضی به فروش بازیکن شوند.

پاریسی‌ها هم با اطلاع از این موضوع، سعی دارند به هر نحو ممکن جلوی ضرر را بگیرند. آخرین امید آنها هم این بود که با تضمین دادن به امباپه در مورد جدایی‌اش در فصل آینده با گنجاندن بندی در قرارداد جدید، از او بخواهند که قراردادش را تمدید کند تا حداقل به‌عنوان بازیکن آزاد از آنها جدا نشود، اما ظاهراً امباپه این پیشنهاد ناصر الخلیفی را هم مانند پیشنهادهای قبلی‌اش رد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =