رضا مراد صحرایی

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر نیاز مدارس به پُست کتابدار، اجرای طرح «هر کلاس یک کتابخانه» را مستلزم همراهی نهادهای متولی امر کتاب و کتابخوانی دانست.

به گزارش ایراسین به نقل از ایبنا، رضا مراد صحرائی، وزیر آموزش و پرورش درباره تعامل آموزش و پرورش با متولیان امر کتابخوانی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و معاونت پرورشی آموزش و پرورش با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ظرفیت درخورتوجهی برای اجرای اقدامات مشترک دارند. اجرای «هر کلاس یک کتابخانه» در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی نهادهای متولی با آموزش و پرورش برای اجرای طرح «هر کلاس یک کتابخانه» گفت: نهادهایی که کتاب در اختیار دارند، باید آموزش و پرورش را تحقق طرح «هر کلاس یک کتابخانه» همراهی و کمک کنند.

صحرائی افزود: می‌دانیم بودجه کتاب در اختیار آموزش و پرورش قرار ندارد بلکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خانه کتاب و ادبیات ایران در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، کنار معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش طرح یک کلاس یک کتابخانه را در دستور کار قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اهمیت پُست «کتابدار» برای آموزش و پرورش گفت: به‌طور کلی «پُست کتابدار» از نیازهای آموزش و پرورش است اما باید بررسی کنم این جایگاه به‌عنوان آموزشی تعریف شده یا اداری.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =