علی نصیری

سرمربی تیم والیبال جوانان آقایان سپاهان گفت: برای حضور قدرتمند در مسابقات منتخب جوانان کشور که ماه آینده برگزار خواهد شد آماده می‌شویم و بدنه اصلی تیم استان را جوانان سپاهانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایراسین، علی نصیری در خصوص فصل پیش روی تیم جوانان پسر سپاهان اظهار کرد: برای حضور قدرتمند در مسابقات منتخب جوانان کشور که ماه آینده برگزار خواهد شد آماده می‌شویم و بدنه ی اصلی تیم استان اصفهان توسط جوانان باشگاه سپاهان شکل می‌گیرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدواریم پس از تایید اعضای هیات مدیره باشگاه بتوانیم تیم جوانان را علاوه بر حضور شایسته در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، برای اعزام به مسابقات زیرگروه‌های باشگاه‌های کشور نیز آماده کنیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان پسر سپاهان در خصوص ارائه این پیشنهاد به مدیریت باشگاه توضیح داد: حضور تیم والیبال جوانان در مسابقات زیرگروه باشگاه‌های کشور می‌تواند در قالب تیم سپاهان ب باشد و به همین واسطه، پشتوانه‌سازی جدی برای تیم والیبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ما، حضور تیم جوانان در مسابقات بزرگسالان زیرگروه‌ها خواهد بود که سطح آن مقداری از لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم بزرگسالان پایین‌تر و چندین مرحله از لیگ‌های جوانان بالاتر است و امیدوارم با توجه به دید آینده‌نگری و پشتوانه‌سازی اعضای هیات مدیره باشگاه، بتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =