• ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
  • کد خبر: 40792
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی - اپل تی وی

شرکت اپل در حال درو کردن پاداش انتقال لیونل مسی به اینترمیامی است، تیمی که به وضوح تاثیر او را در زمین می‌بیند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت اپل در هفته‌ای که گذشت اعلام کرد یک میلیون اشتراک برای فصل جدید لیگ MLS را از طریق +Apple TV به فروش رسانده است.

بسته‌های ارائه شده توسط +Apple TV از ۱۲٬۹۹ دلار در ماه تا ۳۹٬۰۰ دلار برای کل فصل متغیر است. برای کسانی که مشترک +Apple TV نیستند و فقط می‌خواهند بازی‌های MLS را تماشا کنند، قیمت‌ها کمی بالاتر است و از ۱۴٬۹۹ دلار در ماه تا ۴۹٬۰۰ دلار برای کل فصل متغیر است.

حقیقت این است که مسی همچنان به رکوردشکنی‌ها ادامه می‌دهد و تمام توجهاتی که به او می‌شود را توجیه می‌کند. ایوان مارتینیو، استاد بازاریابی ورزشی می‌گوید: «در بزرگترین بازار ورزشی جهان، او با وجود این واقعیت که چهار لیگ اصلی دیگر (NFL ،NBA ،MLB و NHL) مخاطبان و بت‌های خود را دارند، همچنان به جلب توجه ادامه می‌دهد.»

سود بزرگ اپل از صورتی‌پوش شدن لیونل مسی

به محض امضای قرارداد با مسی در ماه ژوئن، بیش از ۳۰۰۰۰۰ مشترک جدید به Apple TV+ اضافه شد که بازتابی بیشتر از تاثیر این بازیکن آرژانتینی بر روند رو به جلوی لیگ را نشان می‌دهد. طبق گزارش نشریه اتلتیک، MLS و اپل بخشی از درآمد حاصل از اشتراک در بسته پخش فصل MLS را به مسی ارائه کردند.

آمدن مسی به گسترش شهرت لیگ در سطح جهان کمک می‌کند. مسی که با توجه به مجله فوربس به عنوان دومین ورزشکار ثروتمند جهان (با ثروت ۶۵۵ میلیون دلار) شناخته می‌شود، منافع دیگری نیز خواهد داشت. آدیداس برندی که مسی از قبل با آن شراکت دارد، بخشی از سود حاصل از فروش کالاهای خود در لیگ را به اسطوره آرژانتینی خواهد داد. این توافق همچنین شامل گزینه خرید درصدی از اینترمیامی در هنگام بازنشستگی می‌شود؛ مشابه آنچه بکام سال‌ها پیش انجام داد.

سود بزرگ اپل از صورتی‌پوش شدن لیونل مسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =