• ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
  • کد خبر: 40640
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

روز گذشته قیمت دلار نیمه کانال ۴۸ هزار تومانی را نیز از دست داد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، با شروع مرداد قیمت دلار با کاهش ۴۰۰ تومانی به قیمت ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. معامله‌گران می‌گویند در ابتدای هر ماه پول جدید به بازار تزریق می‌شود که افزایش تقاضا و متعاقب آن افزایش قیمت را در بازار ارز به همراه دارد. اما امروز برخلاف تصور فعالان این بازار، دلار در روند نزولی قرار گرفت.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته اول مرداد، قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی بعد از نزدیک به ۱۰ روز تغییر قیمت داشت. این اسکناس با قیمت ۴۱ هزار و ۲۷۰ تومان عرضه شد و ۱۱ تومان افزایش داشت. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۱۸ تومان عرضه شد و ۹ تومان افزایش داشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله دیروز یورو در بازار آزاد با کاهش ۳۰۰ تومانی به کانال پایین‌تر ورود کرد و با قیمت ۵۳ هزار و ۷۹۷ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش ۵۷ تومانی با قیمت ۴۵ هزار و ۹۳۰ تومان رسید. یوروی حواله نیز با ۵۲ تومان افزایش قیمت، با رقم ۴۱ هزار و ۷۵۴ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۶ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان عرضه شد. اسکناس و حواله درهم دیروز ۳ تومان افزایش قیمت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =