• ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر: 39859
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو مورد توجه منچستریونایتد، رم و میلان است و شاید این آخرین فرصت او برای انتقال به تیمی مطرح‌تر از پورتو باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی طارمی یک‌فصل دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد و این باشگاه اگر به دنبال درآمدزایی از طریق فروش ستاره ایرانی باشد، همین تابستان باید قید او را بزند.

در راستای اخبار نقل‌وانتقالانی مهاجم تیم ملی ایران، لوری ویتول خبرنگار نشریه «اتلتیک» اظهار داشت: منچستریونایتد باید به دنبال یک شماره ۹ باکیفیت باشد. پس‌ازاین که شیاطین سرخ در راه جذب هری کین ناکام بوده‌اند، گفته‌شده منچستریونایتد علاقه‌مند به امضای قراردادی با قیمت پایین با مهدی طارمی ماشین گلزنی پورتو است. ارزش این بازیکن ایرانی ۳۰ ساله حدود ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند) است.

اما ادعای نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» جالب‌تر است. این نشریه معتبر ایتالیایی خبر داد؛ رم با سرمربیگری ژوزه مورینیو وضعیت مهدی طارمی را زیر نظر دارد. این نشریه نوشت: طارمی خریدی مقرون‌به‌صرفه است که ارزشی در حدود ۱۸ میلیون یورو دارد (قابل‌مذاکره). او مطمئناً کسی است که می‌داند چگونه گلزنی کند؛ ۳۱ گل در فصل گذشته جایی که تیمش را به قهرمانی در جام حذفی پرتغال و سوپرجام رساند؛ نمایه‌ای متفاوت و ارزان‌تر نسبت به فولارین بالوگون آمریکایی است اما می‌تواند اهداف موردنیاز رم را تضمین کند.

روزهای گذشته هم خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه میلان به جذب مهدی طارمی در همین تابستان یا دستکم زمستان آینده منتشر شده بود.

باید دید درنهایت سرنوشت مهدی طارمی که در اوج بوده و آقای‌گل لیگ برتر پرتغال هم شده، چه خواهد شد. درهرصورت طارمی که چند روز دیگر ۳۰ ساله خواهد شد، بعید به نظر می‌رسد در پنجره‌های بعدی نقل‌وانتقالانی چنین پیشنهادهای بزرگی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =