• ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر: 39835
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز دلار

در حالی که در سه روز  ابتدایی هفته گذشته قیمت دلار در بازار آزاد هزار تومان رشد داشت اما قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی در دو روز ابتدایی هفته جاری تغییر قیمت نداشت و دیروز نیز بدون تغییر قیمت ثبت شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، روز گذشته آخرین قیمت دلار هرات ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان در دوشنبه هفته گذشته بود که در دوشنبه این هفته با گپ مثبت ۹۰۰ تومانی باز شد. با شروع نرخ‌دهی هرات، قیمت دلار یک کانال بالاتر پرید و در ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز به کار کرد.

به اعتقاد بازیگران بازار ارز، سیگنال بعدی بازارهای مالی، موضوع نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران است که ‌فردا پنجشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

قیمت نرخ‌های مختلف

در حالی که در سه روز ابتدایی هفته گذشته قیمت دلار در بازار آزاد هزار تومان رشد داشت اما قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی در دو روز ابتدایی هفته جاری تغییر قیمت نداشت و دیروز نیز بدون تغییر قیمت ثبت شد. روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۱۰ تومان عرضه شد و فقط یک تومان کاهش قیمت داشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد با کاهش ۱۵۰ تومانی همراه بود و با قیمت ۵۴ هزار و ۷۶۷ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۵ هزار و ۵۱ تومان رسید و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۹۵۶ تومان عرضه شد.

گفتنی است درهم امارات نیز دیروز باز شد. قیمت این اسکناس با گپ مثبت ۳۰۰ تومانی باز شد و به سمت مرز روانی ۱۴ هزار تومان حرکت کرد و در فتح آن ناکام ماند. درهم امارات روز گذشته با رقم ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.

در سایت بازار متشکل ارزی نیز قیمت درهم تغییری نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۳ تومان مبادله شد. اسکناس درهم بدون تغییر و با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =