• ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
  • کد خبر: 39545
  • readingTime: ۱ دقیقه
کریم باقری

به نظر می‌رسد با تمدید نشدن قرارداد کریم باقری، احتمالا او از پرسپولیس جدا خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، کریم باقری درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: شرایط خوبی را در فصل گذشته سپری کردیم و با وجود مشکلاتی که وجود داشت به قهرمانی رسیدیم. بعد از شکست برابر سپاهان، شرایط خوبی در تیم ایجاد شد و تیم متحدتر به کارش ادامه داد و توانستیم بازی‌های خوبی را پشت سر بگذاریم و در نهایت هم قهرمان شدیم. مجموعه تیم عالی کار کردند تا نتایج خوب رقم بخورد.

او هم‌چنین درباره اعتراضات به داوری در فصل گذشته هم گفت: تا وقتی VAR به لیگ ما نیاید اشتباهات وجود دارد. البته یک رویه ایجاد شده که همه مربیان به داوری‌ها اعتراض می‌کنند. امیدوارم اعتراضات کمتر شود و VAR هم به فوتبال ایران بیایید و ما شاهد داوری‌های منصفانه باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با باشگاه تمدید شده است یا خیر؟ گفت: خیر قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من انجام نشده است.

باقری درباره این که چه زمانی قرار است با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره کند؟ گفت: باشگاه با من صحبتی نکرده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه با هر کسی بخواهد صحبت می‌کند و با هر کسی نخواهد صحبت نمی‌کند.

او در پاسخ به این که آیا درباره همکاری خود با پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی صحبتی انجام داده است یا خیر؟ گفت: خیر، با کسی تماسی نداشته‌ام.

باقری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با شروع تمرینات این تیم در محل تمرینات حاضر خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلما باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت. کسانی در تمرینات حاضر می‌شوند که با باشگاه قرارداد دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =