استاندار اصفهان

استاندار اصفهان در یکصد و شصت و نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش توجه نکردن به رویکرد رهبر انقلاب در تقویت مدارس دولتی است.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در یکصد و شصت و نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز معلم، گفت: یکی از مواردی که مقام معظم رهبری در بیانات خود تأکید داشتند، تقویت مدارس دولتی بود.


وی ادامه داد: این در حالی است که یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش توجه نکردن به این نگاه رهبر انقلاب است و لازم است در این زمینه اقدامی صورت گیرد.


استاندار اصفهان بیان کرد: نگاهی که میان آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان وجود دارد، نگاهی هم‌افزا است و یگانگی میان هر دو وجود دارد.


مرتضوی خاطرنشان کرد: قرار بود جلسه‌ای با وزیر جدید آموزش‌وپروش داشته باشیم که مشکلاتی پیش آمد و برگزار نشد، اما به زودی جلسه‌ای برگزار خواهد شد.


وی درخصوص ساماندهی و برنامه‌ریزی اردوگاه‌های فرهنگی، تربیتی و برنامه‌های اوقات فراغت تابستان دانش آموزان، گفت: موضوع اردوهای دانش‌آموزی یکی از مسائل مهم و مورد هدف اوقات فراغت تابستانه است.


استاندار اصفهان افزود: اما برخی از اردوگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش نیاز به بازسازی و تجهیز دارد.


استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های سرود در استان اصفهان، اظهار کرد: حرکتی که در قالب سرود آغاز شد، بسیار ارزشمند است.


وی افزود: اما آمار یکهزار گروه سرود نسبت به تعداد دانش‌آموزانی که در استان اصفهان وجود دارد، کمتر از حد انتظار است و باید بیشتر در این زمینه کار شود.


استاندار اصفهان ادامه داد: بهتر بود ۱۰۰ هزار نفر در این سرودها شرکت می‌کردند، ظرفیت این استان می‌طلبد برنامه‌هایی که می‌تواند در سرود تعریف شود در دستور کار قرار گیرد و هدف‌گذاری در راستای حضور ۱۰۰ هزار نفر در گروه‌های سرود باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =