• ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
  • کد خبر: 39055
  • readingTime: ۱ دقیقه
دلار

روز گذشته معامله‌گران بازار ارز همچنان نسبت به روند قیمت دلار سردرگم بودند و قیمت دلار در نخستین روز هفته جاری با سیگنال مهمی در روند نزولی قرار گرفت. دلار در آخرین معامله دیروز با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار در نخستین روز از هفته جاری با دو سیگنال متفاوت در روند افزایشی و کاهشی قرار گرفت. معامله‌گران این بازار سیل اخبار ورودی به بازارهای مالی را نشانه خوبی نمی‌دانند.

قیمت دلار در نخستین روز هفته جاری با سیگنال مهمی در روند نزولی قرار گرفت. دلار در آخرین معامله دیروز با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز گذشته معامله‌گران بازار ارز همچنان نسبت به روند قیمت دلار سردرگم بودند. آنها طوفان‌های خبری پیوسته به بازارهای مالی را نشانه خوبی نمی‌دانند.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته ۲۷ خردادماه قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز کاهش بسیار محدودی داشت. اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۳۴۹ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۹۰ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد افزایش ۸۰۰ تومانی داشت. این ارز در بازار آزاد با قیمت ۵۴ هزار تومان معامله شد. اما در سایت بازار متشکل اسکناس یورو افزایش ۳۰۰ تومانی داشت و به قیمت ۴۴ هزار و ۱۷۱ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۶۴ تومان عرضه شد.

دیروز قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد و حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۳۵ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۹ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =