رسول جزینی سرمربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان

سرمربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان با اشاره به اینکه شاکله تیم برای حضور پرقدرت در لیگ برتر حفظ خواهد شد، گفت: چند چهره جوان از رده‌های دیگر قرار است به تیم بزرگسالان اضافه شوند که انشاااله آینده ساز خواهند بود.

به گزارش ایراسین، رسول جزینی سرمربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان، با تاکید به اینکه تیم‌داری در رده‌های پایه باعث بستر سازی و قرار دادن ورزشکاران در مسیر پیشرفت خواهد بود، اظهار کرد: با لطف و دید بلند مدت مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان چند ماهی است تمرینات کشتی فرنگی در رده‌های پایه آغاز شده است. سال گذشته با کمک خداوند توانستیم در لیگ برتر بزرگسالان قهرمانی را از آن خود کنیم و در صورتی که امسال در رده‌های پایه به تیم داری در رشته کشتی فرنگی نمی‌پرداختیم شاید به نحوی موضوع «ابتر» می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی بزرگسالان سپاهان با تلفیقی از کشتی‌گیران ملی پوش و اصفهانی حاضر خواهد شد، افزود: در طول دو ماهی که تمرینات رده‌های پایه کشتی فرنگی باشگاه سپاهان را آغاز کرده‌ایم از عملکرد دوبنده‌پوشان رضایت دارم و معتقدم اگر همین مسیر حمایتی از رده‌های پایه یک الی دو سال با پشتوانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام شود، می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن در رده‌های پایه داشته باشم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه لیگ برتر کشتی بزرگسالان از مهرماه آغاز می‌شود شهریورماه تیم را خواهیم بست تا تمرینات مشترک را برای ایجاد هماهنگی‌های بیشتر انجام دهیم. آغاز لیگ‌برتر در مهرماه و دقیقا بعد از مسابقات جهانی است و ما را از دراختیار داشتن برخی بازیکنان محروم می‌کند؛ هر آنچه که در توانمان باشد در مورد انعقاد قرارداد و آماده‌سازی دوبنده‌پوشان بومی تلاش خواهیم کرد تا با بازیکنان ملی دست در پنجه شوند و بتوانند از تجربیاتشان استفاده کنند تا در ادامه در چرخه قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه شاکله تیم کشتی فرنگی بزرگسالان سپاهان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر حفظ خواهد شد، گفت: چند چهره جوان از رده‌های دیگر قرار است به تیم بزرگسالان اضافه شوند که انشاااله آینده ساز خواهند بود ولی امیدوارم بتوانیم به عنوان امسال قهرمانی بزرگسالان را حفظ کنیم تا انگیزه‌ای برای رده‌های پایه ایجاد شود.

جزینی با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی در رده‌های پایه سپاهان طی چند ماهی که از تمرینات میگذرد دیده است، تصریح کرد: استعدادهای کشتی اصفهان زیاد است و من هرچه توجهم را بیشتر میکنم تنها استعداد میبینم و بس! واقعیت این است که استعدادهای کشتی اصفهان در بین رده‌های پایه زیاد است ولی متاسفانه حامی نداشتند که البته این اتفاق خوب امسال توسط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صورت پذیرفته است. در تمرینات افرادی را می‌بینبم که تنها بعد از یک هفته تمرین مانند شخصی که یکسال تمرین کرده است درس پس می‌دهد.

وی با اشاره به دو مسئله حمایت و نگهداری از استعدادهای رده‌های پایه کشتی فرنگی در اصفهان گفت: نگهداری از استعداد ‌ها یکی از مهمترین فعالیت‌های مجموعه ورزشی، مربیان و خانواده‌ها است.

وی با تمجید از کشتی گیران ایرانی در مسابقات آسیایی (بیشکک قرقیزستان) گفت: سطح کشتی ایران از آسیا خیلی بالاتر است واقعیت این است که در آسیا حتی با تیم سوم نیز شرکت کنیم، قهرمان خواهیم شد. در سطح آسیا تیم‌های خوبی مثل قرقیزستان، قزاقستان، کره جنوبی و ژاپن حضور دارند ولی هیچکدام در حد و اندازه ایران نیستند. ما فقط باید به سکوهای المپیک و جهان فکر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =