• ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
  • کد خبر: 38905
  • readingTime: ۱ دقیقه
آلومینیوم

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲، با رشد ۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۹۳ دلار رسید.

به گزارش ایراسین به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲، با رشد ۰٫۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۹۳ دلار رسید.

همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه، ۲۲ خرداد ماه)، رشد ۰٫۲ درصدی معادل پنج دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۸۸ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۹۳ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد یک درصدی معادل ۲۱ دلار، از دو هزار و ۱۷۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۹۳ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه با کاهش دو هزار و ۶۵۰ تنی، از ۵۷۷ هزار و ۹۷۵ تن به ۵۷۵ هزار و ۳۲۵ تن رسیده است.

افزایش پنج دلاری قیمت آلومینیوم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =