• ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
  • کد خبر: 38887
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

طی دو روز گذشته قیمت دلار دوباره در مسیر صعودی قرار گرفته است. روز گذشته قیمت دلار در روند صعودی قرار گرفت. این اسکناس طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بیش از دو هزار تومان افزایش قیمت داشت. دیروز اسکناس آمریکایی با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز روز گذشته قیمت دلار در روند صعودی قرار گرفت. این اسکناس طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بیش از دو هزار تومان افزایش قیمت داشت. دیروز اسکناس آمریکایی با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

این اسکناس خوش‌بینی‌های سیاسی روزهای گذشته را هضم کرده و متاثر از تورم در مسیر صعودی است. اکنون دلار در حال نزدیک شده به کریدور ۵۰ هزار تومانی است. کارشناسان اقتصادی پیشتر این روند را پیش‌بینی کرده بودند.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته سه‌شنبه ۲۳ خردادماه قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز کاهش داشت. اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۴۲۲ تومان معامله شد و حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. دلار حواله نیز با کاهش ۱۰۰ تومانی با رقم ۳۷ هزار و ۶۵۶ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

اسکناس یورو دیروز در بازار آزاد افزایش بیش از هزار و ۵۰۰ تومانی داشت. این ارز در بازار آزاد با قیمت ۵۳ هزار و ۳۵۶ تومان معامله شد. اما در سایت بازار متشکل اسکناس یورو کاهش ۱۰۰ تومانی داشت و به قیمت ۴۴ هزار و ۵۱۲ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۴۶۵ تومان عرضه شد. امروز یوروی حواله نیز حدود ۱۰۰ تومان ارزان شد.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و حدود ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۵۳ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۷۹ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =