• ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
  • کد خبر: 38820
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

قیمت دلار روز گذشته بیش از هزار تومان گران شد و به کانال ۴۸ هزار تومانی ورود کرد. روند رفت و برگشتی این اسکناس باعث سردرگمی فعالان بازار ارز شده است. آیا دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی باز می‌گردد؟

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار روز گذشته با افزایش بیش از هزار تومانی یک کانال رشد داشت. این اسکناس با قیمت ۴۸ هزار و ۱۵۰ تومان بسته شد.

در روزهای گذشته سیگنال‌های مساعد خبری توانست دلار را از کریدور ۵۰ هزار تومانی خارج کند و در محدوده ۴۰ هزار تومانی نیز سه پله سقوط داشته باشد. طی این مدت، آزادسازی منابع ارزی ایران از عراق و برخی اظهارات سیاسی بیشترین اثر کاهشی را در بازار ارز داشت.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته دوشنبه ۲۲ خردادماه قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز کاهش داشت. اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۵۱۴ تومان معامله شد و حدود ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. دلار حواله نیز با کاهش ۴۳۲ هزار تومانی یک کانال سقوط کرد و با رقم ۳۷ هزار و ۷۴۰ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

اسکناس یورو دیروز در بازار آزاد افزایش داشت. این ارز در بازار آزاد هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۵۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله شد. اما در سایت بازار متشکل اسکناس یورو کاهش ۵۰۰ تومانی داشت و به قیمت ۴۴ هزار و ۶۱۰ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۵۵۵ تومان عرضه شد. دیروز یوروی حواله نیز بیش از ۶۰۰ تومان ارزان شد و یک کانال پایین آمد.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد و حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۷۶ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۳۰۴تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =