اعضای هیئت مدیره ایریسا

رییس و اعضای هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان ضمن حضور در شرکت بین المللی ایریسا با اکبر گل‌بو، مدیرعامل این شرکت نشستی برگزار کردند.

به گزارش ایراسین، در این نشست آیت‌الهی، رییس سازمان نصر اصفهان ضمن اشاره به نقش کلیدی شرکت ایریسا در سازمان و استان اصفهان در حوزه فناوری اطلاعات گفت: همکاری و شناخت بیشتر شرکت‌های عضو نظام صنفی از یکدیگر می‌تواند هم‌افزایی ایجاد کند و زمینه ساز رشد و شکوفایی شود. همچنین وی به نقش مهم کمسیون های تخصصی سازمان نصر اصفهان اشاره کرد و گفت: ایریسا به عنوان بزرگترین شرکت IT استان می‌تواند ظرفیت های خوبی را برای دیگر اعضا و تقویت کمسیون‌های تخصصی ایجا نماید.

اکبر گل بو، مدیر عامل شرکت ایریسا نیز ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره نصر اصفهان، گزارشی از اقدامات و دستاوردهای شرکت در طول یکسال گذشته و چشم انداز ایریسا در چهار سال آینده ارائه نمود و گفت: ایریسا آمادگی دارد در راستای تقویت و شکوفایی حوزه فناوری اطلاعات در استان به عنوان یکی از اعضای این نظام صنفی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

گل‌بو در پایان از ریاست نظام صنفی رایانه ای استان و اعضای هیئت مدیره بابت اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =