محمدی فشارکی سبا

مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: باتوجه به شعار سال که رشد تولید و مهار تورم است، مجتمع فولاد سبا برنامه‌هایی در جهت افزایش تولید با ایجاد بهره‌وری مدنظر قرار داده است که امیدواریم بتوانیم تولید این مجموعه را به ظرفیت نصب شده برسانیم. همچنین در زمینه رشد تولید و به تبع آن اشتغال‌زایی و افزایش عرضه محصولات بیشتر در بازار حرکت خواهیم کرد تا تورم کاهش یابد.

به گزارش ایراسین، محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا، در حاشیه بازدید استاندار اصفهان از خطوط تولید مجتمع فولاد سبا در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ایراسین درباره چشم انداز این مجموعه در سال جاری گفت: باتوجه به شعار سال که رونق تولید و مهار تورم است، مجتمع فولاد سبا برنامه‌هایی در جهت افزایش تولید با ایجاد بهره‌وری مدنظر قرار داده است که امیدواریم بتوانیم تولید این مجموعه را به ظرفیت نصب شده برسانیم.

وی ادامه داد: مجموعه فولاد سبا در راستای توسعه سبد محصولات‌ خود جهت عدم وابستگی کشور به بعضی از محصولات فولادی گام خواهد برداشت. همچنین در زمینه رشد تولید و به تبع آن اشتغال‌زایی و افزایش عرضه محصولات بیشتر در بازار حرکت خواهیم کرد تا تورم کاهش یابد.

محمدی فشارکی درمورد نشست شورای اداری مشترک استان اصفهان در مجتمع فولاد سبا توضیح داد: بدون شک امروزه هر واحد تولیدی یکسری مسئولیت‌های اجتماعی نیز به عهده دارد. به همین دلیل باید تعاملات سازنده ای با منطقه پیرامونی خود داشته باشد. امروز نیز نشست جلسه شورای اداری استان و شهرستان لنجان در این مجتمع برگزار شد و در خدمت استاندار اصفهان، فرماندار منطقه و دیگر مقامات عالی رتبه استان و منطقه بودیم که موضوعات مختلفی در زمینه اشتغال، مسائل زیست محیطی و... در منطقه مطرح و خوشبختانه تصمیم های خوبی در زمینه توسعه و آبادانی این منطقه گرفته شد.

مدیر مجتمع فولاد سبا افزود: مواردی نیز در زمینه وجود محدودیت‌هایی انرژی برای فولاد سبا در طول سال مطرح شد که امیدواریم تصمیماتی که مورد بحث قرار گرفت به مرحله ظهور برسد و این مسائل و مشکلات در زمینه تولید نیز حل‌وفصل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =