• ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 38255
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

در حالی که هفته‌های گذشته خبرها حاکی از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا بود، شاید این انتقال هرگز رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یک ماه دیگر یعنی سی‌ام ژوئن ۲۰۲۳ قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد و او باید تیم جدیدی برای خودش انتخاب کند.

مسی تصمیمی برای ماندن در پاریس ندارد و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره آینده فوق‌ستاره آرژانتینی در رسانه‌ها منتشر شده است که مهم‌ترین آن‌ها پیرامون بازگشت به بارسلونا یا پیوستن به الهلال است.

نشریه «اسپورت» در راستای این شایعات مدعی شد، که بارسلونا در حال حاضر جدی‌ترین گزینه مسی نیست چرا که باشگاه کاتالان هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به این بازیکن ارائه نکرده است.

آبی‌اناری‌ها هنوز لالیگا را به پایان نرسانده‌اند و قطعا مهمترین دغدغه آنها در پایان فصل خروج از شرایط مالی آشفته خواهد بود که حتی امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نیز از آنها صلب می‌کند. همین موضوع باعث شده تا این گونه به نظر برسد که قهرمان لالیگا برخلاف رسانه‌ها و هواداران، مسی را فراموش کرده و هنوز برنامه جدی برای جذب او ندارد.

البته ادعای این رسانه برخلاف حرف‌های مدیران باشگاه است که صراحتاً از علاقه‌شان برای بازگشت مسی گفته بودند، در حالی که خودشان هم اطلاع دارند برای این اتفاق باید حدود ۲۰۰ میلیون یورو از هزینه‌ها و حقوق بازیکنان‌شان را کاهش دهند که کار آسانی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =