دایان 6

شرکت‌های منتخب بخش داوری رویداد همرسانی توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان زنجیره اکتشاف و استخراج (دایان ۶) معرفی شدند.

به گزارش ایراسین، این رویداد به همت ایمینو و با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور پیش از ظهر امروز در محل ایمیدرو برگزار شد و شرکت ها در این آئین اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود کردند.

رایان زمین نقش تک

در این رویداد علی رمضانی مدیرعامل شرکت رایان زمین نقش تک، توسعه نرم افزارها را حوزه فعالیت این شرکت نام برد که زنجیره آن از اکتشاف تا پایان مرحله استخراج است. نرم افزار پیت مپ از محصولات این شرکت است.

سیلندرسازی تهران

شرکت سیلندرسازی تهران با مدیرعاملی محمود تبریزی از دیگر راه یافتگان به بخش داوری این رویداد بود که در حوزه ابزارسازی فعالیت می کند که زنجیره صنعت آن در بخش حفاری نفت است.

از محصولات این شرکت می توان به مته های حفاری و ابزارهای رشته حفاری اشاره کرد.

شرکت دانش بنیان ماشین صنعت مهر البرز

شرکت دانش بنیان ماشین صنعت مهر البرز در حوزه طراحی و تولید ماشین آلات حفاری معدنی در زنجیره اکتشاف و استخراج فعالیت می کند. علی نعمتی مدیرعامل این شرکت؛ دستگاه ها و ادوات حفاری اکتشافی و استخراجی را از محصولات این شرکت خواند.

شرکت زمین موج گستر

شرکت زمین موج گستر نیز مجموعه فعال در حوزه اکتشاف ژئوفیزیک است که با مدیرعاملی حمیدرضا سهرابی؛ مدل کسب و کار حوزه های اکتشاف معادن آب زیست محیطی زمین لرزه و... را تعریف کرده است. در لیست محصولات و خدمات این شرکت، ابداع آرایه جدید(CRSp) و انجام مطالعات بنیادی در زمینه اکتشاف به چشم می خورد.

صدرا آتیه ماهور

علی موذن مدیرعامل شرکت صدرا آتیه ماهور؛ حوزه فعالیت این شرکت را تولید تجهیزات استخراج معادن اعلام کرد. در لیست محصولات این شرکت؛ دستگاه انفجار پلاسمایی جهت استخراج معادن، دستگاه افزایش ازدیاد بازده چاه های نفت کم بازده یا بی بازده و دستگاه های کوره پخت رزین و سورتر سنگ ساختمان به چشم می خورد.

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران(ایمینو) مجموعه تحت پوشش ایمیدرو و مجری برگزاری این رویداد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =