• ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر: 37836
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار روز گذشته را با نوسان افزایشی به پایان رساند. دیروز قیمت دلار پس از یک هفته کاهش با رشد ۳۰۰ تومانی قیمت، محدوده مقاومتی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومانی را شکست و با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار روز گذشته را با نوسان افزایشی به پایان رساند. دیروز قیمت دلار پس از یک هفته کاهش با رشد ۳۰۰ تومانی قیمت، محدوده مقاومتی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومانی را شکست و با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.
قیمت نرخ‌های مختلف

در دو هفته پایانی اردیبهشت قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا تنها در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ تغییر کرد. این اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی همچنان با قیمت ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان درج شده است. دلار حواله نیز با قیمت ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.
قیمت ارزهای موثر

تنها اسکناسی که در روزهای فریز ارزی مرکز مبادله تغییر قیمت دارد اسکناس یورو است. این اسکناس روز گذشته در بازار آزاد با قیمت ۵۵ هزار و ۶۳۶ تومان معامله شد و حدود ۳۵۰ تومان رشد قیمت داشت. در سایت بازار متشکل اسکناس یورو به قیمت ۴۵ هزار و ۸۱۹ تومان رسید و کاهش بسیار محدودی داشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۶۵۴ تومان عرضه شد.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد و افزایش ۱۵۰ تومانی داشت. اما قیمت درهم در سایت بازار متشکل ارزی همانند دلار تغییری نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان عرضه شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    به علت پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا و سرازیر شدن دلار های خانگی به بازار جهت ثبت نام خودرو هفته گذشته قیمت ارز سیر نزولی پیدا کرد و بعد از اتمام مهلت ثبت نام خودرو پول های سرگردان جهت حفظ ارزش خود به سوی سکه و ارز هجوم آورده و از این هفته شاهد سیر صعودی وحشتناک قیمت ارز و سکه خواهیم بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =