• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
  • کد خبر: 37672
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدصادق میرصالحیان

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، محمدصادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

کلمه آنگاه که بر کاغذ می‌نشیند؛ آنگاه که بر صفحه نقش می‌بندد و آنگاه که شنیده می شود، روایتگر اتفاق یا پدیده‌ای است که در روح عالم رخ داده‌است. آنگاه که «سیب افتاد» نیوتن روایتگر قانون جاذبه شد و همه اتفاقات و پدیده های عالم، روایتی دارند از جنس همین خاک و آب و باد و آتش و البته روحی که پشت این اجسام و اجرام است. از آن روز که پدر همه ما حضرت آدم پا به عرصه وجود گذاشت، خانواده تشکیل داد و نسل خود را توسعه بخشید آن چیزی که بیش از همه توانایی های فرزندان آدم را نشان می‌داد، قدرتی بود که موجب اتصال آن ها بهم می شد. قدرت شنیدن، گفتن، دیدن و در یک کلام ارتباط برقرار کردن. همان که پروردگار عالم در قرآن کریم با عنوان «لتعارفوا» از آن یاد نموده و بر لزوم شناخت و ارتباط تاکید داشته‌است‌.
بی شک انسان، بی ارتباط، انسانیت خود را به منصه ظهور نمی رساند و بر همین بنیان، سازمان ها به مثابه یک پیکره واحد، شخصیت و هویت خود را در بستر ارتباطات موجودیت می‌بخشند. این قدرت ارتباطات که گویی در سازمان ها روح می‌دمد نیازمند تلاشی شبانه روزی‌ است. نیازمند شب بیداری، تعطیلی نداشتن، مرخصی نرفتن، آزاد نبودن و همه مواردی است که همکاران ما در واحدهای روابط عمومی برایشان عادی شده‌است. و به جرأت می‌توان گفت هنوز صعوبت، اهمیت و منزلت روابط عمومی آن‌سان که باید و شاید شناخته نشده و بی جهت نیست در رده مشاغل سخت قرار می‌گیرد.
همکار عزیز، در شلوغی فعالیت و خنکای طراوت اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بر خود لازم می‌دانم، روز روابط عمومی و ارتباطات را به شما که مانند یک هویت قدرتمند برای ارائه بهترین تصویر از سازمان خود تلاش می‌کنید، تبریک عرض نمایم.
امید که تلاش بی وقفه حضرتعالی و همکاران به ثمر نشسته و فعالیت درخشان شما مداوم باشد.

محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =