قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان گفت:جوهره جمهوری اسلامی ایران کار است؛ چراکه طی این سال‌های پس از انقلاب با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبرو بوده‌ایم و این موضوع نشان می‌دهد که با کار می‌توانیم کشور خود را سربلند کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور استاندار و جمعی از مدیران و جامعه کار و کارگر استان دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: یکی از پدیده‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، هدایت پروژه‌ها و صنایع توسط جوانان این مرزوبوم است و ما امروز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان این افتخار را داریم که بیش از ۹۵ درصد تجهیزات آن بومی‌سازی شده است.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند بزرگ‌ترین مرگ بر آمریکا، کار است و جوهره جمهوری اسلامی ایران کار است؛ چراکه طی این سال‌های پس از انقلاب با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبرو بوده‌ایم و این موضوع نشان می‌دهد که با کار می‌توانیم کشور خود را سربلند کنیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: برنامه‌ریزی ما در پالایشگاه اصفهان، توسعه متوازن است و همانطور که در سال گذشته بیش از هزار نفر از نخبگان استان را جذب کردیم، امیدواریم در شش ماه آینده نیز در این زمینه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. این در حالی است که امروز هم با تحریم خارجی و هم با نارسایی‌های داخلی روبرو هستیم.

وی افزود: در ۱۶ ماه گذشته تلاش کردیم بیش از هزار کارگر را در خانه‌های سازمانی اسکان دهیم و موانع را برای بیش از ۹۰۰ نفر از تحصیل کردگانی که مشکلات اداری داشتند؛رفع کنیم.

قدیری تصریح کرد: ما تا افق ۱۴۰۵ با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استراتژیکی که انجام داده‌ایم؛ ۲۰۰ مدیر خوب و ممتاز را به کشور تحویل خواهیم داد. همچنین در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت‌های متنوعی نظیر فروش اوراق و.... را دنبال می کنیم تا درزمینهٔ مهار تورم و جذب نقدینگی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور محترم و دیگر مدیران کشور را پیاده‌سازی کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم همه ما درزمینهٔ پیاده‌سازی و اجرای برنامه‌هایی که موجب سربلندی کشور می‌شود بیش از قبل موفق شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =