• ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر: 36941
  • readingTime: ۱ دقیقه
استاندار اصفهان

استاندار اصفهان پیامی به مناسبت بزرگداشت روز کارگر ابلاغ کردند که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پیامی به مناسبت بزرگداشت روز کارگر ابلاغ کردند که متن پیام در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ هَذَا کَانَ لَکُمْ جَزَاءً وَکَانَ سَعْیُکُمْ مَشْکُورًا (سوره مبارکه انسان-۲۲)

همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ مرهون همت بلند، روحیه خستگی ناپذیر، تلاش مجدانه و اندیشه رفیع مردمانی خردمند و سختکوش است که هدف نهایی آنها ساختن آینده ای سرآمد برای تربیت فرزندانی شایسته است.
کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه و بازوان پرتوان پیشرفت، همواره ایفاگر نقشی بنیادین در نیل به توسعه پایدار، تعالی پویا و شکوفایی جامعه هستند.
مردمانی شریف، متعهد و کوشا که در مکتب وحیانی اسلام از شأن و منزلت ویژه ای برخورداراند چنانکه بوسه نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(صل الله علیه و آله وسلم) بر دستان زحمتکش کارگر، برهان روشنی از نقش بی بدیل کارگران نزد جامعه و مکتب اسلام دارد.
کارگران بعنوان تلاشگران عرصه تولید و پیش قراولان جهاد اقتصادی، طی بیش‌از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بهره گیری از تعهد، تخصص و اندیشه‌های ناب خلاقانه و فکورانه، طرح هایی بی بدیل در عرصه کار و تولید در انداخته اند و در راه عزت آفرینی برای کشور با همه وجود خویش کوشیده اند.
در شرایطی که ایران اسلامی به دلیل تحریم‌های ظالمانه و تحمیل جنگ نابرابر اقتصادی بیش از هر زمان دیگری به پویایی، تلاش جهادی و سازندگی نیاز دارد، کارگران از جمله اقشار مؤثری هستند که با روحیه مقاوم و با عزمی مصمم‌ در خط مقدم جبهه تولید و اشتغال غیرتمندانه برای رفع نیازهای کشور و گردش چرخ های تولید و صنعت و عزت و اقتدار اقتصادی ایران عزیز، شرافتمندانه تلاش و مجاهدت می نمایند.
با گرامیداشت روز کار و کارگر و نکوداشت مقام شامخ این قشر عزتمند، در سال مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» این روز را به همه مجاهدان غیور عرصه تولید و نوآوری، بالاخص به جهادگران جبهه اقتصاد و سنگربانان جهاد اقتصادی در استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی صحت و سلامتی روزافزون برای همه این عزیزان و خانواده های معزز آنان دارم.
امید است در پرتو انوار رحمت الهی و هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، در سال جاری، شاهد تعالی اقتصاد کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد جبهه تولید و اشتغال باشیم.

سیدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =