مرتضوی

استاندار گفت:در مهار تورم، بایستی ستاد تنظیم بازار به صورت ویژه عمل کند. این فعالیت ویژه تنها محدود به بازرسی و کنترل بازار نیست و بخش مهم آن حضور میدانی مدیران و مسئولان در عرصه‌های تخصصی خود و ارائه پیشنهاد با هدف تصمیم سازی در سطح ملی است.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در ستاد تنظیم بازار استان، بیان کرد: همه مدیران و مسئولان کشور مُهره‌هایی هستند که در حوزه‌های مختلف تصمیم‌گیری یا تصمیم سازی ایفای نقش می‌کنند.
وی ادامه داد: جنگ اقتصادی دشمن باعث شده تا در سالهای اخیر با مسائل حول محور تورم مواجه شویم. دلار زدایی از اقتصاد کشور که در دستور کار دولت قرار گرفته یکی از مؤثرترین راهکارهایی است که در شرایط فعلی، ادامه مسیر را هموار می‌کند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در محور رشد اقتصادی استان سلسله برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که توسط معاونت اقتصادی استانداری اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: در مهار تورم، بایستی ستاد تنظیم بازار به صورت ویژه عمل کند.
وی افزود: این فعالیت ویژه تنها محدود به بازرسی و کنترل بازار نیست و بخش مهم آن حضور میدانی مدیران و مسئولان در عرصه‌های تخصصی خود و ارائه پیشنهاد با هدف تصمیم سازی در سطح ملی است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: در خصوص پیشنهادهایی که می‌تواند بر مهار تورم به نظام و مردم کمک کند اتاق فکر و اندیشه‌ورز تشکیل و تدبیر شود تا رویکردها در مهار تورم مشخص گردد.
وی عنوان کرد: در سیستم بهم پیوسته‌ای قرار داریم که هر بخش بر عملکرد بخش دیگر اثرگذار است در این شرایط با اصلاح برخی امور می‌توانیم شرایط قابل قبولی را برای ادامه مسیر در نظر بگیریم.
استاندار اصفهان با تأکید بر تثبیت نرخ در بازار، گفت: بایستی به سوی تثبیت نرخ‌ها قدم برداریم در این راستا دستگاه‌های مختلف، بخش خصوصی و ... پیرامون مهار تورم هیئت اندیشه ورز تشکیل دهند و بخشی از جلسات این حوزه به فرایندهای فکری و تصمیم سازی معطوف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =