سبزواری کمک ۲ میلیاردی

در ضیافت افطاری موسسه خیریه فرهنگی تربیتی امیرالمومنین(ع) ویژه دختران بی‌سرپرست یا بدسرپرست که با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و تعدادی از مقامات محلی و خیرین شهرستان مبارکه برگزار شد، مبلغ ۲۰میلیارد ریال برای کمک به این موسسه جمع‌آوری گردید.

به گزارش ایراسین، گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، مدیرعامل این گروه به همراه فرماندار مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه و نیز جمعی از خیرین و نیکوکاران این شهر، در ماه مبارک رمضان، شبی را میهمان موسسه خیریه امیرالمومنین(ع) بوده و در ضیافت افطاری این موسسه شرکت کردند.

بنا بر این گزارش، در این ضیافت، بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کمک مالی به منظور توسعه و تامین نیازهای این موسسه خیریه جمع‌آوری گردید و شرکت‌کنندگان از نزدیک در جریان اقدامات صورت‌گرفته در این موسسه قرارگرفته و از محیط زندگی دختران بی‌سرپرست یا بدسرپرست ساکن در این موسسه بازدید کردند.

گفتنی است این خیریه در سال ۱۳۷۸ با مشارکت گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد راه‌اندازی شد و طی این مدت بیش از ۴۷۰ دختر بی‌سرپرست یا بدسرپرست بهزیستی تحویل این مرکز شده که از این تعداد حدود ۹۷ نفر به واسطه‌ی ازدواج، ۱۵۰ نفر به واسطه‌ی بازپیوند به خانواده‌ی نسبی، ۲۵ نفر با کسب استقلال و برخی نیز با ارجاع به مراکز دیگر ترخیص شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =