• ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
  • کد خبر: 36489
  • readingTime: ۲ دقیقه
جاده چالوس کرج

در صورت مشاهده ترافیک سنگین جاده چالوس از ساعت ۱۲ امروز یکطرفه می‌شود. در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۴.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایراسین، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۴.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا آمد.
بر این اساس در صورت مشاهده ترافیک سنگین تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن آباد به کرج ممنوع می‌شود و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

ترافیک هم اکنون در جاده هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های آبعلی و امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا شنگلده و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو سنگین است.
آمد وشد خودروها هم اکنون در جاده سوادکوه مسیر (رفت و برگشت)، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ۲-۳-۴ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.


آمد وشد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ۳۱ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعت تردد در دیگر محورهای استان از جمله هراز، سوادکوه و کناره به صورت عادی و روان در جریان است.

تردد از آزادراه تهران - شمال هم تا اطلاع بعدی ممنوع است.

باتوجه به ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا بهشت سکینه و محدوده‌های هشتگرد و زیباشهر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک سنگین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =