بهروز رحیمی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مجوز استخدام ۲۵۱۰۰ نیروی انسانی صادر شده است و توزیع آنها برای همه کشور خواهد بود که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هرچه سریع‌تر منابع آن را تامین کند.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت توضیح داد: با مذاکرات زیاد و پیگیری‌هایی که از سازمان اداری و استخدامی در سال گذشته انجام شد مجوز استخدام ۲۵۱۰۰ نیروی انسانی صادر شده است و توزیع آنها برای همه کشور خواهد بود که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هرچه سریعتر منابع آن را تامین کند.

وی با بیان اینکه توزیع نیروهای استخدامی جدید برای پروژه‌های جدید است گفت: در حوزه بهداشت، درمان، فوریت‌های پزشکی و مامایی نیروها استخدام خواهند شد و در این آزمون نگاه ویژه‌ای به حوزه بهداشت داریم. در این آزمون فرصت بومی‌گزینی برای داوطلبان فراهم شده است و همکارانی که در دوران کرونا شاغل بودند اعم از نیروهای ۸۹ روزه، شرکتی و قراردادی و نیروهای طرحی شاغل در دوران کرونا دارای سهمیه هستند تا بتوانیم نگرانی آنها را برطرف کنیم.

رحیمی با اشاره به برگزاری این آزمون طی روزهای آتی ادامه داد: از این تعداد ۹۰۰۰ نفر پرستار هستند، ۸۰۰۰ نیروی بهداشتی، ۳۵۰۰ نیروی فوریت پزشکی هستند و ما از ظرفیت درون وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌های نظام سلامت استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه پزشکی خانواده را به خوبی پیش ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =