• ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
  • کد خبر: 35701
  • readingTime: ۱ دقیقه
قاچاق لوازم خانگی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۴ محموله قاچاق به ارزش هزار میلیارد ریال درعملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تحقق شعار سال، با استفاده از توان و ظرفیت در اختیار موفق شدند ۲۴ محموله قاچاق را طی چندین مرحله عملیات در درون شهرها و همچنین در محورهای مواصلاتی توقیف کنند.

وی افزود: ارزش کل کالاهای مکشوفه در ایام نوروز برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر هزار میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲۰ درصد رشد داشته است.

هاشمی‌فر با اشاره به دستگیری ۸۹ قاچاقچی در مدت مذکور بیان کرد: مهم‌ترین محموله‌های مکشوفه در نوروز امسال شامل قطعات خودرو، لوازم خانگی، کالاهای اساسی، پوشاک و کفش و دخانیات بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۵ پرونده با موضوع جرایم اقتصادی به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: مجموع این اقدامات موجب شد تا پلیس امنیت اقتصادی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ رتبه دوم کشوری را از نظر میزان کشفیات کسب کند.

وی کشف ۳ پرونده بزرگ اخلال در نظام اقتصادی با ارزش هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال، کشف ۷۲ تُن مواد خوراکی قاچاق به ارزش ۳۰۴ میلیارد ریال، کشف ۳۲۴ هزار و ۱۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷۸ میلیارد ریال و کشف ۱۸۳ رأس دام زنده قاچاق با ارزش ۱۵ میلیارد ریال را از جمله اقدامات شاخص و مهم پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نوروز امسال برشمرد.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم به جهت شناسایی کسانی که با دپوی این گونه کالاها در انبارهای متروکه فعالیت می‌کنند و افرادی که با اخلال در بازار ارز و احتکار کالاهای اساسی باعث بروز مشکلات در معیشت مردم می‌شوند با ما همکاری کرده و اطلاعات خود در این حوزه‌ها را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به کسانی که در حوزه قاچاق کالا و جرایم اقتصادی فعالیت می‌کنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: این افراد باید بدانند که در حوزه سرزمینی استان اصفهان هیچ نقطه امنی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت چرا که با اشرافیت اطلاعاتی که مأموران ما دارند و با همراهی و مشارکت مردم در سریع‌ترین زمان ممکن با آنان مقابله و به دست قانون سپرده می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =